Sunday, November 22, 2015

Warna Warni Hari Konvokesyen PASTI di seluruh Melaka 2015






Majlis Konvokesyen PASTI diseluruh Negeri Melaka sesi 2015 telah berlangsung dengan jaya mengikut PASTI Cawangan Masing-masing pada hujung bulan november sebelum cuti sekolah dan ada juga yang berlangsung selepas cuti sekolah.

Majlis Konvokesyen yang berlansung antara 19-25 november 2015 majoritinya telah disempurnakan perasmiannya oleh Pengarah PASTI En Mazuan Hassan , Timbalan Pengarah 2 PASTI Ust Muhammad Syahid Md Isa, dan Timbalan Pengarah 3 PASTI En Azmi Aziz. 

Tahniah diucapkan kepada semua penggerak PASTI diseluruh Melaka kerana berjaya menyempurnakan Amanah dengan sebaiknya, moga segala kekurangan dan kelemahan dapat diperbaiki untuk masa akan datang dan yang baik dapat disebar luaskan agar ianya mendapat manfaat kepada semua.

Gambar-gambar sekitar Majlis Konvokesyen PASTI diseluruh Melaka sesi 2015






























3 comments:

  1. Tadika pasti yg terbaik di.melaka tadika ape yer

    ReplyDelete
  2. Salam..sy dr bkt rambai..parlimen tngga batu..sy nk tnya..ada kekosongan jwtn guru pasti?jika ada maklumkn pd sy ye..0197331252

    ReplyDelete
  3. Assalamulaikum... Saya puan Silma dari Melaka Baru. Boleh saya tahu, pengambilan pelajar untuk tahun 2019 dah full ke belum? dan masih buka untuk pengambilan tahun 2019 ke tidak? Kawasan mana yang berdekatan dengan tempat saya? Insyaallah saya akan hantar anak saya ke Sekolah Pasti pada tahun hadapan(2019). Mintak kerjasama pihak Tuan/Puan memberi jawapan secepat yang mungkin. Terima kasih.

    ReplyDelete